Toate categoriile

Livrare si achitare FAQ

Livrare și achitare FAQ :

- Vreau să comand livrarea de mărfuri, este posibil?

Da, este posibil.

- Ce metodă de livrare este disponibilă?

Livram marfa exclusiv prin intermediul companiei Novaposhta, prin posta.

- Unde pot aranja livrarea?

Livrarea se poate face pe întreg teritoriul Republicii Moldova, cu excepția regiunii PMR.

- Cât costă livrarea în Moldova?

Costul livrării în regiunile Moldovei este de aproximativ 80-100 lei, în funcție de greutate și dimensiune.

- Cât durează ca un pachet să fie livrat în Moldova?

Timpul aproximativ de livrare in orice regiune a Moldovei este de la 48 de ore la 72 de ore din momentul executarii documentelor de livrare de catre firma noastra. Numărătoarea inversă nu începe din momentul comenzii pe site.

- Sunt in orasul Chisinau, ce variante de livrare imi stau la dispozitie?

Pentru rezidenții capitalei, livrarea se face și prin curier poștal, la un oficiu poștal, la o adresă sau la un departament Novaposhta.

- Care sunt conditiile de livrare in Chisinau?

Pentru o sumă estimată de 50 lei veți primi livrare în Chișinău în 48 de ore.

Pentru o sumă estimată de 75 lei veți primi livrare în aceeași zi dacă plasați comanda înainte de ora 9:30, dacă livrarea ulterioară va rămâne prioritară, dar va fi livrată în 24 de ore.

- Ce este livrarea în aceeași zi?

Livrarea în aceeași zi este o opțiune pentru Novaposhta; livrarea în Chișinău este disponibilă în aceeași zi, dar opțiunea este disponibilă numai în zilele lucrătoare, excluzând sărbătorile naționale sau weekendurile.

- Am comandat livrarea mărfurilor, cum pot urmări coletul?

După finalizarea expedierii, veți primi un număr de urmărire de la operator prin Viber / Whatsapp.

- Pot să-mi indic adresa de serviciu prin poștă dacă nu îmi este convenabil să o ridic de acasă?

Nu, livrarea poate sosi la 19-21 iar curierul nu va astepta daca termini sau incepi o alta zi lucratoare.

În cazul furnizării de date fictive sau adresă comercială, ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă și de a refuza să vindem mărfurile prin livrare sau cooperare ulterioară sub orice formă, până când clientul a rambursat toate costurile asociate cu returnarea mărfurilor de la curier la depozitul nostru. .

- Ce date sunt necesare pentru livrare?

Prenume, Prenume, Număr de telefon, Oraș/Sat, stradă, număr de casă.

- Cum pot achita coletul?

Plata se face la primirea mărfii către curier în totalitate, inclusiv suma livrării.

- Pot să achit coletul cu cardul?

Da, opțiunea de plată cu cardul este disponibilă atât la ridicarea din magazinul nostru, cât și la primirea mărfurilor de la un curier, dar în al doilea caz, avertizați despre acest lucru în etapa de procesare a expedierii.

- Am o problema la primirea unui colet, dar operatorul site-ului nu raspunde, ce ar trebui sa fac?

Operatorul site-ului nu este responsabil pentru trimiterea coletului după ce acesta a fost eliberat către compania poștală, așa că trebuie să contactați oficiul poștal la numerele indicate pe site-ul lor oficial.

- Pot solicita o fotografie a articolului înainte de expediere?

Da, bineinteles, scrie-ne si iti vom trimite o poza prin Viber/WhatsApp.

- Cine plătește livrarea?

Livrarea se plateste de catre client.

- Am comandat marfa pe site pentru livrare dar operatorul nu m-a contactat, ce ar trebui sa fac?

Coletele sunt procesate doar între orele 9:00 și 11:00. Toate comenzile pentru livrare plasate după această oră sau în afara orelor de lucru/zi sunt considerate a fi plasate automat în ziua următoare. Operatorul vă poate contacta prin Viber / WhatsApp pentru clarificări, dar nu va putea procesa coletul pentru dvs. în timpul orelor de lucru.