1. Cum pot comanda un produs de pe site-ul dumneavoastră?
Este foarte simplu: găsiți produsul dorit, apăsați pe iconița „Cos de cumpărături”, completați datele de contact și vă vom contacta pentru confirmarea disponibilității și detaliilor de livrare. După confirmarea mutuală a comenzii și a stocului, vă vom informa când puteți ridica comanda (pentru a evita așteptarea pe loc) sau vom coordona detaliile necesare pentru livrare în localitatea dumneavoastră.
2. Cum pot plăti comanda?
În prezent, acceptăm plata în numerar la primirea produsului. Plata cu cardul Visa/Mastercard este posibilă doar în punctul nostru fizic (str. Grenoble 257) sau prin transfer bancar pentru persoane juridice. Dacă primiți comanda prin poștă (prin NovaPoshta), plata se efectuează la primire.
3. Unde pot ridica comanda?
Comanda poate fi ridicată la adresa: str. Grenoble 257, complexul Dragalina, magazin Electroparc (situat chiar în mijlocul clădirii, pe parcarea de lângă șosea, între farmacia Elody și două cafenele).
4. Este posibilă livrarea?
Colaborăm cu NovaPoshta pentru livrări în toate regiunile Republicii Moldova și nu numai. Pentru comenzi peste 1000 MDL , solicităm o avansare parțială. În Chișinău, livrăm personal comenzile. Costul livrării în oraș: 100 MDL (dacă valoarea comenzii este sub 500 MDL).
5. Care sunt condițiile pentru livrare gratuită?
Chișinău : Livrare gratuită pentru comenzi peste 500 MDL .
Alte localități din Moldova : Livrare gratuită pentru comenzi peste 1000 MDL .
În alte cazuri:
Chișinău : 100 MDL (pentru comenzi sub 500 MDL).
Alte regiuni : Tarifele NovaPoshta (în funcție de greutate și distanță).
6. Sunt specialist în reparatii sau persoană juridică. Pot colabora și cumpăra la prețuri de gros?
Da, desigur! Scrieți-ne pe electroparcsrl@gmail.com cu link-urile către produsele de interes, iar vă vom oferi condiții avantajoase.
Aveți întrebări? Suntem aici să vă ajutăm!
Completați formularul de contact, iar experții noștri vă vor răspunde detaliat și prompt.